1. Home
  2. Knowledge base
  3. Administratie & Gebruikers
  4. Beheerders & Gebruikers
  5. Hoe kan je de uitnodigingsmail opnieuw verzenden naar een gebruiker of beheerder?

Hoe kan je de uitnodigingsmail opnieuw verzenden naar een gebruiker of beheerder?

Wanneer je een nieuwe beheerder aan jouw account toevoegt, dan zal er een uitnodiging verzonden worden naar het e-mailadres van die persoon. Hij zal dan de uitnodiging moeten aanvaard om een actieve beheerder te worden. De uitnodiging is enkel beperkte tijd geldig. Indien deze persoon de uitnodiging niet tijdig opent en aanvaardt, dan kan je hem de uitnodiging opnieuw toesturen.

  1. Log in op je controlepaneel.
  2. Ga naar ‘Instellingen’ in het menu en klik op ‘Gebruikers’.
  3. Je krijgt nu het overzicht te zien.
  4. In het menu aan de linkerkant van de pagina, kan je nu op ‘Beheerders’ of ‘Gebruikers’ klikken, afhankelijk van de persoon voor wie je de rechten wil wijzigen.
  5. Je ziet nu alle beheerders. Bij de personen die de uitnodiging nog niet aanvaard hebben, staat er een ‘een uitnodiging verzenden’ naast hun naam. Klik erop.
  6. Klaar! Deze persoon moet nu enkel in zijn mailbox inloggen en de nieuwe uitnodiging aanvaarden.
Geüpdatet op 13 maart 2020

Heeft dit artikel jou geholpen?

Verwante artikels